NADZOR I ODRŽAVANJE
NEKRETNINA
Domus Global Services
Croatia
52100 Pula
NAZOVITE NAS!
+385 95 507 88 94
NADZOR, UPRAVLJANJE I ODRŽAVANJE NEKRETNINA ZA ODMOR I NAJAM
Domus Global Service usluga tehničkog održavanja i nadzor nekretnina može priuštiti većinu servisa povezanih s tehničkim instalacijama građevina.Ova usluga pruža širok raspon servisa i rješenja.
Pružamo niz pouzdanih i troškovno učinkovitih usluga potrebnih za upravljanje objektom u sigurnom i ugodnom okruženju. Stvaramo vaš objekt iznimnim, pružajući rješenja koja su vam potrebna danas i tehnologijom koja će održavati vaše poslovanje u godinama koje dolaze.
Kako bi našim klijentima omogućili ugodan boravak i odmor, nudimo jedinstvenu uslugu upravljanja i održavanja nekretnina, kreiranu isključivo prema Vašim potrebama. Vršimo sve potrebne usluge održavanja različitih vrsta nekretnina.
Nudimo četiri standardizirana paketa:
- Basic paket
- Premium paket
- Tehničko održavanje
- Individual paket
1. BASIC PAKET
Osnovni paket uključuje redoviti nadzor nekretnine, uz utvrđivanje svih mogućih kvarova i oštećenja unutar i van nekretnine.
Osnovni paket uključuje:
- Obilazak i kontrola unutrašnjosti i okoliša nekretnine, 2 puta u mjesecu, te dodatni obilasci u slučaju vremenskih nepogoda
- Izrada i slanje mjesečnog izvještaja vlasniku putem e-maila, uz priloženu foto dokumentaciju
- Kontrola instalacija vode, struje, plina
- Očitavanje mjerila za voda i struju, prikupljanje pošte i računa, te njihovo plaćanje/prosljeđivanje vlasniku ako je tako ugovoreno
- Temeljito prozračivanje kuće/apartmana.
- Čuvanje ulaznog ključa kuće ili apartmana, a na vaš zahtjev i uz vaše odobrenje ustupamo ključ vašim gostima, prijateljima ili izvođačima radova.
Preuzimanje nadzora nad nekretninom obavlja se nakon pregleda nekretnine i potpisa ugovora s vlasnikom nekretnine. Ugovor za Osnovni paket moguće je sklopiti na pola ili za čitavu godinu.
2. PREMIUM PAKET
Premium paket je opsežni paket koji obuhvaća sve najtraženije usluge u poslu upravljanja nekretninom. Premium paket uključuje:
- Obilazak i inspekcija nekretnine (unutra i vani) 3 puta mjesečno, te dodatni obilasci u slučaju nevremena
- Podnošenje mjesečnog izvještaja vlasniku putem e-maila, uz priloženu foto dokumentaciju
- Po potrebi posjet institucijama lokalne samouprave u vezi s posjedom i nekretninom (grad, općina, katastar, komunalno poduzeće, HEP, vodovod)
- Pregled instalacija vode, struje, plina
- Očitavanje mjerila (voda i struja), prikupljanje pošte i računa, te njihovo plaćanje/prosljeđivanje vlasniku (ovisno o dogovoru)
- Temeljito provjetravanje kuće/apartmana.
- Čuvanje ključa kuće/apartmana, a na Vaš zahtjev i uz Vašu autorizaciju ustupanje istog Vašim gostima, prijateljima ili izvođačima radova
- Obavljanje popravaka nastalih uslijed nepredviđenih okolnosti, te manje zahtjevnih radova važnih za održavanje kuće (zamjena stakala, zamjena crjepova
- oštećenih u nevremenu, uklanjanje porušenog drveća)
- Testni rad uređaja kako bi se uvjerili u njihovu ispravnost (struja, plin, alarmni sustavi, garažna vrata i sl.)
- Temeljita provjera interijera u svrhu detekcije vlage, curenja vode, prisutnosti insekata i drugih štetočina
- Provjera svih vanjskih zatvora (prozori i balkonska vrata), puštanje vode iz svih slavina kako ne bi došlo do stvaranja kamenca i neugodnih mirisa
- Održavanje vrta i okućnice (podšišavanje živice, čišćenje lišća, košenje trave, njegovanje voćaka i ostalog bilja, čišćenje prilaznog puta i vanjskih terasa)
- Punjenje, pražnjenje i čišćenje bazena
- Manji ličilački radovi, ako se za takve radove ukaže potreba
- Generalno čišćenje posjeda neposredno prije Vašeg dolaska
- Paket dobrodošlice koji se sastoji od hladnjaka popunjenog s namirnicama po Vašoj želji, te tople vode u cijeloj kući.
Kupovina namirnica i građevinskog repromaterijala (crjepovi, stakla, boje, lakovi i sl.) te sve gore navedeni radovi na popravcima i održavanju posebno se obračunavaju. Preuzimanje nadzora nad nekretninom zaključuje se nakon pregleda nekretnine i potpisa ugovora s vlasnikom nekretnine. Ugovor za Premium paket moguće je sklopiti na 6 ili 12 mjeseci.
3. INDIVIDUAL PAKET
Uz Individual paket možete imati koristi od integrirane i koordinirane ponude usluga Domus Global Service.
Možete slobodno po svojoj želji posebno odabrati sve usluge koje grupacija nudi (čišćenje, tehničko održavanje, održavanje zelenih površina, završni radovi, domarske usluge, gospodarenje energijom, zalijevanje sobnog i vrtnog bilja.) s ciljem pružanja relevantne i prilagodljive usluge za klijenta te ispunjavanja svih zahtjeva kao i tehničkih te regulatornih specifičnosti što olakšava poslovanje klijentu i omogućava mu da se usredotoči na svoju osnovnu djelatnost.
4. Tehničko održavanje
Građevinsko održavanje:
• Krovopokrivački i izolaterski radovi
• Keramičarski radovi
• Fasaderski radovi
• Parketarski radovi
• Zidarski radovi
• Soboslikarsko-ličilački radovi
• Stolarski radovi
• Dekorativni radovi i rekonstrukcije
• Staklarski i bravarski radovi
• Sanitarije, vodovod i kanalizacija
Strojarsko održavanje:
• Servis plinskih uređaja
• Servis klimatizacije
• Servis automatike
• Kontrola dimnjaka
• Kontrola plinskih instalacija
• Održavanje sigurnosnih ventila
• Održavanje pumpi
• Održavanje sistema za demineraliziranu vodu
• Kontrola instalacija za grijanje
• Kontrola i naštimavanje razne mjerne opreme
• Održavanje liftova i pokretnih stepenica kroz redovne servise
Elektro-održavanje:
• Električarski radovi
• Održavanje elektroopreme
• Servis sistema Panik rasvjete
• Kontrola gromobranskih instalacija
Domus Global Servis profesionalnom uslugom upravljanja i održavanja objekta postiže dugoročnu uštedu i korist za svoje klijente. Naša kvalitetna i brza usluga osigurava nam dugoročno prepoznavanje na tržištu nekretnina i ostalih poslovnih subjekata.
UPRAVLJANJE I ODRŽAVANJE NEKRETNINA
FACILITY MANAGAMENT
Domus Global Services
Croatia
52100 Pula
NAZOVITE NAS!
+385 99 5000 900
+385 98 290 982
+385 52 222 530
FACILITY MANAGAMENT – UPRAVLJANJE I ODRŽAVANJE NEKRETNINA – INTEGRIRANE USLUGE
Korištenjem integriranih usluga Domus Global Service i njihovim pravodobnim pozicioniranjem, ostvarujete višestruke koristi i prednosti u svom poslovanju. Facility Management radna grupa može pružiti sve usluge koje imamo u ponudi kao što je čišćenje i održavanje, hotelska domaćinstva, tehničko održavanje, održavanje zelenih površina, kontrola objekata s ciljem pružanja adekvatne i fleksibilne usluge za klijenta te ispunjavanja svih datih zahtjeva kao i tehničkih te regulatornih pravila u svrhu olakšavanja poslovanja klijenta i omogućavanja da se usredotoči na svoju primarnu djelatnost.
ŠTO SVE UKLJUČUJE FACILITY MANAGEMENT?
Facility Management je u pravilu upravljanje objektom i integrira sve pomoćne procese vođenja poslovnih objekata, koje vlasnik objekta povjerava vanjskom suradniku. Primjenjujući europske norme, integriramo različite aspekte upravljanja objektom i tako osiguravamo učinkovitu funkcionalnost objekta.
Pružanjem potrebne dugoročne usluge klijentu, ostvarujemo suradnju na obostrano zadovoljstvo i korist. Facility management je vrsta poslovanja koja unaprijed rješava sve poslove između davatelja usluge i korisnika, moguće probleme otklanja na efikasan i brz način. Fleksibilnom uslugom u poslovanju to jest tijekom poslovanja prilagođavamo se potrebama klijenata i njegovim pravilima rada
Domus Global Services prilikom upravljanja objekta koristeći metode propisane europskim normama donosi uštedu na duge staze u korist za svoje klijente. Osiguravamo naše dugoročno prepoznavanje na tržištu, po profesionalnoj, kvalitetnoj i brzoj usluzi.
Navedene usluge održavanja, uz usluge čišćenja i održavanja objekata namijenjene su za:
- Poslovne prostore
- Uredi, predstavništva, ordinacije
- Lokali, ugostiteljski objekti, trgovine
- Prostori u kojima se odvija proizvodna, prerađivačka ili uslužna djelatnost
- Poslovne/Stambene zgrade
Ugovaranjem usluge o održavanju objekta prema vašim specifikacijama, dobit ćete sljedeće usluge:
- Kompletan plan nadzora i održavanja objekta, mjesečni izvještaj s potrebnim radnjama uklanjanja eventualnih nedostataka
- Stručne i zanatske usluge održavanja visokog standarda kvalitete i konkurentnih cijena
- Usluge domara i manjih popravaka kojima se blagovremeno otklanjaju nedostaci te se tako sprječavaju daljnja veća oštećenja. Budući da je cijena angažmana domarskih usluga niža od uskospecijaliziranih popravaka uštede na Vašem objektu su značajne.
- Čišćenje objekta: u elementima, opsegu i terminu a prema dogovoru.
Korištenjem integriranih usluga ostvarujete sljedeće financijske uštede:
• Planirano održavanje prilagođeno potrebama Vašeg objekta donosi financijske uštede te transparentnost troškova
• Postizanje sigurnog radnog okoliša konstantnim održavanjem doprinosi boljim radnim uvjetima i efektivnosti rada
• Nadzor izvedenih radova, jamstvo na izvedene radnje
• Planskim održavanjem objekt postiže maksimalnu učinkovitost istovremeno potencijalne kvarove svodi na minimum
• Održavani objekt zadržava tržišnu vrijednost sukladno stanju i funkcionalnosti
Zastupanje vlasnika nekretnine prema najmoprimcima u ekonomskom i pravnom aspektu
- Provođenje i primanje ponuda za zakup
- Izvještaji prema osiguravatelju, dokazivanje, procjene
- Izrada proračuna unutar tekuće godine
- Usporedba realiziranog s planom
- Izrada izvještaja prema specifikaciji klijenta, mjesec, kvartal, godina
- Arhiviranje podataka vezano uz uvjete i termine zakupa
- Predaja prostora zakupcima
- Kontrola isteka datuma jamstva i garancija u svezi zakupa
- Arhiviranje najamnine u vidu ugovora o zakupu i rokovima
- Kontrola i nadzor prostora, primopredaja ključeva, lozinki i kartica
- Kontrola stanja raznih brojila za potrošnju, obračuni na razini godine
Rukovođenje sistemom i opremom sukladno uputama proizvođaća, tehničko održavanje sistema, izrada/dobava dokumentacije propisanih zakonom, knjigovodstvo
- Rukovođenje radovima na tehničkom održavanju
- Plansko izvršavanje neophodnih radova
- Kontrola izvedenih radova i praćenje roka izvedbe
- Racionalizacija troškova, ponuda rješenja i prijedloga
- Kompletiranje i dotjerivanje objekta
- Racionalizacija troškova, ponuda rješenja i prijedloga
- Kompletiranje i dotjerivanje objekta
- Izvođenje svih radnji po rasporedu kao što su kontrole, naštimavanja, odstranjivanje vidljive korozije, bojenje, čišćenje radne opreme i ostalo.
- Popravak ili zamjena opreme koja se pokvarila
- Hitni radovi usmjereni prema zakupcima za eventualne kvarove
- Broj za hitne angažmane dostupan svim korisnicima objekta
- Zamjena ili popravak svih sistema i uređaja na objektu
- Rukovođenje sistemom i opremom sukladno specifikacijama proizvođača i zakonskim zahtjevima
- Kontrole i provjere sistema te opreme, dokumentiranje
- Redovito upućivanje klijenta o svim aktivnostima, osiguravanje zaliha, dijelova i radnji potrebnih za neometan rad objekta
- Izrada, nadopunjavanje, davanje izvještaja za potrebnu dokumentacije
- Komunikacija s tijelima državne uprave i njihovim nadležnim tijelima za izradu potrebni dokumenata
Čišćenje i održavanje objekta, struktura odjela recepcije
- Jednokratno čišćenje, svakodnevno čišćenje
- Periodična, tjedna ili mjesečna čišćenja
- Generalno čišćenje poslovnih prostora, ureda, okoliša
- Završno čišćenje tijekom ili nakon adaptacijskih i građevinskih radova
- Primanje poziva,
- Davanje informacija
- Primanje pritužbi, davanje savjeta
- Upućivanje klijenata o uslugama
• Zastupanje u ime vlasnika objekta za poslove zakupa
• Zastupanje prema tijelima državne uprave
• U ime vlasnika ispostavljati mjesečne račune
• Naplata potraživanja i dugovanja
• Računovodstvene usluge
• Evidencija jamstva na opremu i jamstvo samog objekta
• Sklapanje komunalnih ugovora
• Upravljanje objektom u ime vlasnika
CJENIK SVIH USLUGA DOSTAVLJAMO NA ZAHTJEV PO SPECIFIKACIJI NARUČITELJA
Savjetujemo da nam upit s detaljnim opisom vaših zahtjeva pošaljete na dolje ponuđeni upitnik, a mi ćemo vam odgovoriti najkasnije unutar 48 sata od primitka upita. Također možete slobodno nazvati na tel: 099 5000 900, 052 222 530. Sve naše ponude su vremenski definirane i samim time, potpuno transparentne klijentu. Prihvaćanjem ponude usluge, klijent automatski prihvaća Uvjete poslovanja Domus Global Servisa.