Čišćenje hotela, hostela i kampova

Servis za čišćenje

SERVIS ZA ČIŠĆENJE

CLEANING SERVICES

Domus Global Services
Croatia
52100 Pula

Servis za čišćenje-čišćenje apartmana

NAZOVITE NAS!

+385 99 5000 900
+385 98 290 982
+385 52 222 530

SERVIS ZA ČIŠĆENJE HOTELA, HOSTELA I KAMPOVA

1

Trebate li kvalitetno čišćenje hotela, hostela ili kampova te njihovo održavanje i nadzor tijekom sezone ili čitave godine ?

Domus Global Services slovi kao pouzdan partner u profesionalnom čišćenju hotela, hostela, kampova te ostalih smještajnih kapaciteta. Kvalitetnim održavanjem smještajnih kapaciteta ispunjavamo očekivanja gosta jer je jedan od glavnih pokretača zadovoljstva gosta u hotelu upravo čistoća. Od samog početka pružamo izvanrednu razinu usluge čišćenja.

Naše odgovorno i obučeno osoblje učinit će značajnu razliku u razini čistoće Vašeg objekta. Naši klijenti su zadovoljni i svojim preporukama nam otvaraju vrata i na drugim adresama. Kombiniramo inovativnost, profesionalna sredstva i opremu kako bi našim klijentima pružili najnovije tehnologije čišćenja vrhunskih performansi.

NUDIMO USLUGU JEDNOKRATNIH, PERIODIČNIH, GENERALNIH ČIŠĆENJA I ODRŽAVANJA

Nudimo kompletno čišćenje objekta bilo ono jednokratno, periodično ili konstantno. Naši kvalitetni djelatnici obaviti će čišćenje i sve potrebne radnje kako bi Vaš hotel zasjao u punom sjaju. Imamo u ponudi i uslugu djelomičnih čišćenja interijera, eksterijera, fasada, staklenih površina, tepiha i tapisona, tapeciranog namještaja i ostalog. Također nudimo i završna čišćenja tijekom ili nakon građevinskih radova.

PROFESIONALNO ČIŠĆENJE HOTELA, HOSTELA, KAMPOVA SA USLUGOM DOMAĆINSTVA

Čišćenje hotela, hostela i kampova.

HOTELSKE USLUGE

Domus Global Services nudi usluge hotelskog domaćinstva. Naše iskusne djelatnice pomoći će vam u održavanju, čišćenju, spremanju, tehničkoj podrški osiguravajući sigurno i čisto okruženje. Imamo vještinu i iskustvo da pružimo najvišu razinu kvalitete bez obzira koliko posao bio složen i velik. Korištenjem naših usluga poboljšavate potencijal svog hotela.

Zadaci u hotelskom domaćinstvu se mogu podijeliti u nekoliko osnovnih skupina

  • Nabava svih potrebnih materijala, inventara i drugih sredstava (dekoracija i dr.).
  • Održavanje inventara, opreme, uređaja i drugih sredstava u ispravnom stanju i sposobnih za uporabu.
  • Pospremanje hotelskih soba te njihovo sanitarno-higijensko, tehničko i estetsko održavanje.
  • Čišćenje, sanitarno-higijensko i estetsko održavanje zajedničkih prostora smještajnoga dijela hotela.
  • Čišćenje svih javnih prostora hotela.
  • Nadzor nad svom tehničkom opremom koja služi gostu ili koja omogućuje njegovu sigurnost.
  • Čišćenje i dezinfekcija hotelskih zajedničkih sanitarnih prostorija
  • Čišćenje i dezinfekcija sportsko-rekreacijskih prostora.
  • Čišćenje radnih prostora u hotelu (kancelarije, radionice, proizvodni prostori i dr.).
  • Čišćenje prostorija namijenjene posluživanju pića i hrane.
  • Uređivanje, dekoriranje i aranžiranje prostora kod organiziranja posebnih manifestacija.
  • Održavanje zelenih površina i zelenila u hotelu.
  • Čišćenje vanjskih prostora hotela (parkirališta, ceste i prilazi).
  • Evidencija i kontrola utroška sredstava.
  • Evidencija i kontrola inventara.

Hotelsko domaćinstvo sačinjavaju nadzornice soba, hotelske domaćice, sobarice, čistačica, londinera, sobnog konobara.

Hotelsko domaćinstvo vodi domaćica koja mora imati vještine planiranja i upravljanja na poslovima čišćenja i održavanja, razvrstavanjem i kontrolom osoblja,  kontrole, učinkom zaposlenosti uz konstantno unaprjeđivanje rada.

Osnovni zadatak hotelske sobarice je da čisti i sprema sobe. Veći hoteli imaju čistačice namijenjene isključivo za čišćenje sanitarnih prostorija. Sobarica u jutarnjoj smjeni popunjava izvješće o zauzetosti soba i predaje ga nadzornici. Dežurstvo u noćnoj smjeni obavlja uglavnom jedna sobarica. Hoteli koji nemaju domaćicu, poslove hotelske domaćice radi nadzornica soba.

ČIŠĆENJE I ODRŽAVANJE HOTELSKIH SOBA

Hotelska soba za gosta mora biti poželjna, posjedovati sve karakteristike udobnosti i sigurnosti a nadasve mora biti besprijekorno čista. Hotelska soba je osnovni proizvod u poslovanju hotela i za njenu čistoću i čišćenje je zadužena domaćica hotela. Hotelsko domaćinstvo uključuje čišćenje hotelskih soba, povezanih kupaonica i pripadajućih hodnika, te se prakticira u momentu pripremanja sobe za prijem gostiju.

Domaćinstvo mora biti pravovremeno u kontaktu s recepcijom kako bi bilo obaviješteno o dolasku i odlasku gostiju, biti povezano s praonicom i garderobom za preuzimanje posteljine potrebne za sobe i kupaonice, te s restoranom za pripremu doručka. Sistem čišćenja hotelskih prostorija zadnjih se godina unaprijedio. Aparatura za čišćenje je prilagođena bržem tempu izmjene gostiju, puno brža od aparata koji su se nekad upotrebljavali u domaćinstvima.

Čišćenje hotelskih soba obavlja se u praznoj sobi, odnosno kad gost ne boravi u sobi te je napustio hotel. Kod izvođenja radnji čišćenja sobe, sobna vrata ostaju otvorena a kolica za čišćenje s rekvizitima i sredstvima za čišćenje ostaju pred vratima. Čišćenje započinje tako da se prvo pospreme razbacane stvari i isprazne košare za smeće. Potom se otvaraju balkonska vrata i razmiču zavjese radi prozračivanja sobe. Zatim se briše prašina, mijenja posteljina i posprema krevet. Vlažnom krpom se brišu police, ladice, vanjski dio ormara, unutarnji dio ormara a kompletić za šivanje i ostalo se zamjenjuje novim kompletima ako su bili korišteni. Kontrolira se da li je u ormaru dovoljno vješalica, papira za pisma i omotnica, olovka za pisanje, raznih anketarskih listića, lokalnih hotelskih časopisa i ostaloga što je specificirano za tu sobu.

Prilikom čišćenja kupaonice treba pozorno obratiti pažnju kod čišćenja tuš kade ili kade, umivaonika i Wc školjke. Ogledalo iznad umivaonika se detaljno pere i prebriše tako da ne ostanu nikakvi tragovi. Peru se čaše i pepeljare. Dotrajali ili korišteni kompleti za pranje u vidu sapuna zamjenjuju se novima ili se nadopunjuju. Također, šampon za kupanje, vrećice, wc papir zamjenjuju se novima ili nadopunjuju. Prazni se koš za smeće. Pod se usisava i potom pere, prebriše i postavlja prostirka ili tepih.

Zatim se u sobu unosi usisavač za prašinu, vlažnom se krpom čisti balkonska ograda, a balkon usisava ako je to potrebno, zatim se usisava hotelska soba, zatvaraju se balkonska vrata i navlače zavjese. Vrata hotelske sobe ostaju otvorena kako bi nadzornica soba mogla prekontrolirati čišćenje. Hotelske sobe zahtijevaju stalnu brigu i moraju biti adekvatno održavane.

Brava na vratima sobe treba ispravno funkcionirati, ladice i vrata ormara moraju se lako otvarati. Namještaj hotelske sobe mora biti besprijekorno čist, stolice, stolovi moraju biti u potpuno ispravnom stanju bez oštećenja i klimanja također moraju biti čiste i bez mrlja. Tepisi, odnosno podne obloge moraju biti bez mrlja, rupa i iskrzanih rubova. Potrebno je brinuti se o ispravnosti klima uređaja, ispravnosti žarulja, sjenila za lampe. Sobe se pregledavaju prema utvrđenom planu kontrole, u ravnomjernim vremenskim razmacima.

USLUGE ČIŠĆENJA HOTELSKIH RESTORANA, KUHINJA, SPA OBJEKATA, POSLOVNIH PROSTORA

Čišćenje hotela, hostela, kampova

ČIŠĆENJE RESTORANA

Shvaćamo da je čistoća restorana ključna za uspjeh vašeg objekta. Domus Global Services ima iskustvo i znanje kako bi vaš objekt izgledao najbolje. Naše predano osoblje obavlja sve poslove  oko čišćenja restorana kako bi se vaše osoblje moglo usredotočiti na usluge pružanje hrane i pića. Više se ne morate brinuti o tome hoće li svi vaši prostori hotela biti čisti, dezinficirani i spremni za početak rada svakog jutra.

Pokrivamo sva područja za čišćenje restorana, što uključuje čišćenje:

  • Ulaza
  • Blagovaonica
  • Kuhinja
  • Barove
  • Stanice za pranje posuđa
  • Područja za osoblje
  • Sanitarne čvorove

ČIŠĆENJE KUHINJE

Pružamo usluge čišćenja kuhinja koje će vaše kuhinjsko osoblje potpuno rasteretiti od dodatnog posla čišćenja te će na taj naćin ostvariti sve prednosti od potpuno čistog kuhinjskog okruženja. Čista kuhinja je recept za uspjeh vašeg restorana uspjeh. Održat ćemo vašu opremu blistavom, a cjelokupno kuhinjsko okruženje zdravim i bez nečistoća.

ŠTO ČISTIMO

U Službi za čišćenje hotela shvaćamo da je čišćenje komercijalnih kuhinja bitan dio vašeg cjelokupnog iskustva gostiju. Kao vaš pouzdan partner, izvršit ćemo sljedeća čišćenja:

  • Oprema i pećnice: detaljno čišćenje
  • Čišćenje nape i filtera
  • Čišćenje zidova
  • Čišćenje podova i odvoda
  • Čišćenje stropnih ventilacijskih otvora

ČIŠĆENJE SPA OBJEKATA

Gost očekuje ne samo umirujući, opuštajući Spa tretman, već i da njegov cjelokupni doživljaj bude u besprijekorno čistom i zdravom okolišu. Usluga uključuje čišćenje Spa svlačionica, sobe za tretmane i salone za opuštanje. Naše osoblje pruža vrhunsku uslugu čišćenja kako bi osigurao da vaši prostori ispunjavaju visoka očekivanja vaših gostiju. Više ne morate brinuti o tome hoće li svi vaši prostori biti čisti, dezinficirani i spremni za posao svakog jutra.

ŠTO ČISTIMO

Razumijemo da će svaki prostor u Spa imati posebne zahtjeve za čišćenje. Iz tog razloga isporučujemo cijeli niz prilagođenih usluga za različita područja vašeg hotela koje uključuju čišćenje:

•  Recepcije
•  Sobe za tretmane
•  Čekaonice
•  Područja za opuštanje/meditaciju
•  Tuševi i kupke
•  Bazenska područja
•  Studiji za fitnes i aerobik
•  Saloni ljepote

ČIŠĆENJE POSLOVNIH PROSTORA

Bilo da se radi o uredu, sali za sastanke ili kupaonici, naš tim za  čišćenje pruža sve vrste usluga čišćenja poslovnih prostora. Čistimo uredske prostore, podove, kuhinje, pokretne stepenice i još mnogo toga vezano uz hotelske i poslovne prostore. Također imamo u ponudi specijalizirane usluge kao što je pranje pod pritiskom i čišćenje fasada. Čišćenje poslovnog prostora, ureda i održavanja higijene u njima izvodimo na stručan i pouzdan način.

NAŠE USLUGE:

  • Čišćenje poslovnih prostora
  • Čišćenje i njega podova
  • Laštenje drvenih podova
  • Čišćenje tepiha, tapisona
  • Čišćenje pokretnih stepenica
  • Čišćenje komercijalnih kuhinja
  • Pranja pod pritiskom
  • Građevinska čišćenja
  • Čišćenje mramornih i kamenih podova

ČIŠĆENJE KAMPOVA I ODRŽAVANJE OKOLIŠA

Čišćenje kampova

Domus Global Service pruža sve vrste usluga povezanih s čišćenjem kampova, povezanih nekretnina koje se iznajmljuju, ugostiteljskih objekata i održavanja okoliša. Naše aktivnosti posebno su usmjerene prema podizanju kvalitete samog doživljaja prostora.
Cilj nam je osigurati potpunu uslugu svojim klijentima: od čišćenja i održavanja nekretnina povezanih s kampom, održavanje okoliša, obavljanja osnovnih popravaka i svih ostalih potrebnih usluga tijekom ili nakon boravka gostiju.

NAŠE USLUGE:

  • čiščenje i održavanje smještajnih objekata
  • održavanje vrtova i okoliša oko objekata
  • rad na otvorenom
  • briga o funkcionalnosti uređaja i opreme
  • izvođenje jednostavnih radova na održavanju prostora i sudjelovanje pri njihovom uređenju i preuređenju
  • komunikacija s odjelima domaćinstva i recepcije
  • čišćenje i održavanje uređaja i opreme te prostora, okoliša i zelenih površina
Facility management, upravljanje i održavanje nekretnina
INTEGRIRANE USLUGE

Korištenjem integriranih usluga Domus Global Service i njihovim pravodobnim pozicioniranjem,  ostvarujete višestruke koristi i prednosti u svom poslovanju. Facility Management radna grupa može pružiti sve usluge koje imamo u ponudi kao što je čišćenje i održavanje, hotelska domaćinstva, tehničko održavanje, održavanje zelenih površina, kontrola objekata s ciljem pružanja adekvatne i fleksibilne usluge za klijenta te ispunjavanja svih datih zahtjeva kao i tehničkih te regulatornih pravila u svrhu olakšavanja poslovanja klijenta i omogućavanja da se usredotoči na svoju primarnu djelatnost.

ŠTO JE FACILITY MANAGEMENT?

Facility Management je u pravilu upravljanje objektom i integrira sve pomoćne procese vođenja poslovnih objekata, koje vlasnik objekta povjerava vanjskom suradniku. Primjenjujući europske norme, integriramo različite aspekte upravljanja objektom i tako osiguravamo učinkovitu funkcionalnost objekta.

Pružanjem potrebne dugoročne usluge klijentu, ostvarujemo suradnju na obostrano zadovoljstvo i korist. Facility management je vrsta poslovanja koja unaprijed rješava sve poslove između davatelja usluge i korisnika, moguće probleme otklanja na efikasan i brz način. Fleksibilnom uslugom u poslovanju to jest tijekom poslovanja prilagođavamo se potrebama klijenata i njegovim pravilima rada

Domus Global Services prilikom upravljanja objekta koristeći metode propisane europskim normama donosi uštedu na duge staze u korist za svoje klijente. Osiguravamo naše dugoročno prepoznavanje na tržištu, po profesionalnoj, kvalitetnoj i brzoj usluzi.

CJENIK SVIH USLUGA DOSTAVLJAMO NA ZAHTJEV PO SPECIFIKACIJI NARUČITELJA

Cijena čišćenja i održavanja ovisi o veličini prostora, učestalosti dolazaka djelatnika na teren, količini djelatnika na terenu te obujmu posla. Savjetujemo da nam upit s detaljnim opisom vaših zahtjeva pošaljete na dolje ponuđeni upitnik, a mi ćemo vam odgovoriti najkasnije unutar 24 sata od primitka upita. Također možete slobodno nazvati na tel: 099 5000 900, 052 222 530. Sve naše ponude su vremenski definirane i samim time, potpuno transparentne klijentu. Prihvaćanjem ponude usluge, klijent automatski prihvaća Uvjete poslovanja Domus Global Servisa.

Pošaljite nam upit
1


    Molimo navesti koju vrstu usluge želite te opis iste.
    Svi dostavljeni osobni podaci biti će korišteni isključivo u svrhu realizacije upita.
    * (obvezno polje)

    Postavke privatnosti
    Kada posjetite našu web stranicu, oni mogu putem vašeg preglednika pohraniti podatke od određenih usluga, obično u obliku kolačića. Ovdje možete promijeniti svoje postavke privatnosti. Imajte na umu da blokiranje nekih vrsta kolačića može utjecati na vaše iskustvo na našoj web stranici i uslugama koje nudimo.