Čišćenje i održavanje poslovnih prostora, kancelarija

NAŠA ADRESA

Domus Global Services
Mutilska 3
52100 Pula

NAZOVITE NAS!

Mobitel: +385 99 5000 900
Mobitel 2: +385 98 290 982
Telefon: +385 52 222 530
Telefon 2: +385 52 222 533

Usluga
1

Čišćenje i održavanje poslovnih prostora,kancelarija

Domus Global Service pruža individualan pristup svakome svojemu klijentu baziran na globalno razvijenim metodama i procesima te sposobnim zaposlenicima. Svaka od naših usluga usklađuje se prema Vašim
potrebama i procesima rada. Na taj način sigurni smo da ćete dobiti detaljnu, profesionalnu i konzistentnu uslugu.

Dugogodišnja praksa čišćenja u različitim okolnostima i djelovanje na različitim tržištima i industrijama omogućili su nam da lako prepoznamo potrebe i želje naših klijenata te se postavimo kao pouzdan i dugoročan
partner.Čistoća prostora jedan je od prvih dojmova kojeg Vaša tvrtka ostavlja kod klijenta i stoga joj treba podariti posebnu pažnju.

Domus Global Service nudi usluge čišćenja i održavanja higijene u poslovnim prostorima. Brojne reference naših klijenata svjedoče o kvaliteti usluge koju pružamo.

Čišćenje poslovnih prostora dijelimo:

  • Svakodnevna čišćenja
  • Periodična, tjedna ili mjesečna čišćenja, koji termini se unaprijed dogovaraju
  • Generalna, jednokratna čišćenja
  • Završno čišćenje tijekom ili nakon adaptacijskih i građevinskih radova

Generalna čišćenja podrazumijevaju čišćenja nakon građevinskih i završnih radova (pred otvaranje novih prostora, nakon preuređenja, adaptacije i dr.), čišćenja prije raznih inspekcija, nakon ličilačkih radova i dr.

Periodična čišćenja obuhvaćaju strojno pranje mekih (tepih, tepison, heuga) i tvrdih (kamen, mramor, granit, keramičke pločice, pvc, parket) podnih površina, zaštitu (impregnaciju) i poliranje tvrdih podnih površina i pranje prozora, sve prema dinamici koju odredi klijent.

U radu koristimo opremu,alate te isključivo ekološka sredstava za čišćenje, renomiranih domaćih i stranih tvrtki, popraćena s vodopravnim dozvolama i sigurnosno tehničkim listama. Sve naše usluge čišćenja uključuju i stroge kontrole kvalitete rada djelatnica/-ka na terenu, koje provode kvalificirani djelatnici-Nadzorne osobe Domus Global Servisa, a sukladno unaprijed definiranim terminima.
Svi proizvodi i oprema za čišćenje su uključeni u cijenu.

Radnje koje se izvode pri čišćenju ureda odnosno poslovnih prostora ovise o potrebama klijenata te o prostoru, a mogu uključivati:

  • čišćenje uredskog namještaja, birotehničke opreme, odstranjivanje prašine sa stolova i radnih ploha
  • pražnjenje i čišćenje koševa za otpatke, postavljanje vrećica
  • usisavanje mekanih podnih obloga (tepih, tapison)
  • pranje, brisanje tvrdih podnih obloga (kamen, PVC, parket)
  • čišćenje, pranje i dezinfekcija sanitarnih prostorija u poslovnom prostoru
  • pranje staklenih površina, čišćenje prozorskih klupčica
  • distribucija potrošnog materijala po sanitarnim prostorijama
  • zalijevanje cvjetnih aranžmana
  • obavljanje dodatih domaćinskih poslova (kuhinja i posluživanje)
  • dobavljanje potrošnih materijala za sanitarne prostorije (toaletni papir, papirnati ručnici, tekući sapun, kockice za pisoare)
  • dobavljanje i sanitarnog pribora poput dispenzera, nosača za toaletni papir, papirnatih štitnika za WC daske, nosača složenih papira, sapunjara, dispenzera za miris i sl.

Čišćenje i održavanje unutarnjeg prostora obuhvaća pružanje usluga u farmaceutskom, financijskom, javnom i zdravstvenom sektoru, medijima, trgovačkim centrima, prehrambenoj, mesnoj i konditorskoj industriji.
Usluge čišćenja se obavljaju svakodnevno, periodično te prema zahtjevu i potrebama korisnika (čišćenje ureda, ordinacija, laboratorija, izložbeno-prodajnog prostora, radionica, skladišta, prostora u prehrambenoj, mesnoj i
konditorskoj industriji uz sve pripadajuće sanitarne i komunikacijske prostore).

Čišćenje i održavanje uključuje niz dodatnih usluga, koje olakšava funkcionalnost svakog poslovnog prostora.

  • Pranje prozora može a ne mora biti dio osnovnog paketa čišćenja prostora. Djelatnici Domus Global Servisa imaju iskustva u pranju svih vrsta prozora, na svim visinama.
  • tehničko održavanje objekata nudimo stalnim klijentima
  • strojno čišćenje tepiha/tepisona

Nudimo profesionalnu uslugu dubinskog čišćenja tepisona koja će odgovarati svim potrebama. Uslugu dubinskog čišćenja tepisona pružamo za klijente iz poslovnog sektora. Koristimo najmoderniju tehniku,
materijale i tehnologiju za čišćenje, a uslugu strojnog čišćenja vrši tim ljudi koji je specijaliziran za navedene usluge.

Prije samog čišćenja, ukoliko je potrebno, na teren izlazi osoba specijalizirana za strojna čišćenja kako bi utvrdila stanje zaprljanja te količinu, porijeklo i starost mrlja na tepisonu ili tepihu. Naručitelju se daje procjena očekivanih rezultata.

Strojno čišćenje tvrdih podnih obloga
Prije samog čišćenja, ukoliko je potrebno, na teren izlazi osoba specijalizirana za strojna čišćenja kako bi utvrdila stanje zaprljanja podnih obloga. Naručitelju se, potom, preporučuje najoptimalnija usluga koja će zadovoljiti potrebe klijenta, a podnim oblogama će se, ukoliko je moguće, nastojati vratiti originalna boja.

  • generalno čišćenje poslovnog prostora
  • kemijsko čišćenje tapeciranog namještaja i stolaca
  • hortikulturni radovi i strojno čišćenje okoliša

Dostava i opskrba potrošnim sanitarnim materijalom je svakako bitan faktor. Potrošni materijal najčešće uključuje toalet papir, papirnate ručnike, tekući sapun i osvježivače prostora. Na raspolaganju su i dodatne opcije potrošnog sanitarnog materijala.
Svaki poslovni prostor ima potrebu za strojnim čišćenjem tapisona ili tepiha, poliranjem parketa i kamenih podnih obloga ili dodatnim pranjem prozora. Također uklanjamo teška zaprljanja u vidu raznih gljivica na zidovima,hrđe i kamenca te ostala zaprljanja.

Generalno čišćenje
Uključuje jednog ili više djelatnika,ovisno o površini prostora predviđenoj za čišćenje,ali i o mogućim dodatnim molbama Klijenata,kao što su čišćenje unutrašnjosti kuhinjskih elemenata i ormara,pranje i peglanja zavjesa i slično.

Nudimo i uslugu: Facility Management-upravljanje i održavanje nekretnina

Završno čišćenje tijekom ili nakon adaptacijskih i građevinskih radova
Tijekom i po završetku adaptacije ili gradnje, novog ureda, stambenog prostora ili cijelog objekta, prostor zahtjeva profesionalno i temeljito čišćenje. Bilo da se radi o tehničkom pregledu prostora, daljnjem najmu,
prodaji ili samo useljenju.

Naše usluge uključuju navedeno, ali i više od toga:

  • sakupljanje i uklanjanje manjeg otpada
  • uklanjanje svih etiketa i naljepnica, koje nisu trajne
  • uklanjanje ostataka boja i mrlja
  • ribanje, brisanje prašine i usisavanje svih izloženih površina
  • čišćenje svih unutrašnjih dijelova ormara i stolova
  • pranje i dezinfekcija svih dijelova kuhinjskog prostora i sanitarija
  • metenje, usisavanje i pranje podnih obloga
  • pranje i poliranje prozora i pripadajućih okvira

 

Cjenik svih usluga dostavljamo na zahtjev po specifikaciji naručitelja.
Cijena čišćenja i održavanja ovisi o veličini prostora,učestalosti dolazaka djelatnika na teren,količini djelatnika na terenu te obujmu posla. Savjetujemo da nam upit s detaljnim opisom vaših zahtjeva pošaljete na e-mail adresu info@ciscenje-odrzavanje.com.hr a mi ćemo vam odgovoriti najkasnije unutar 24 sata od primitka upita.
Također možete nazvati na tel: 099 5000 900, 052 222530, 052 222533
Sve naše ponude su vremenski definirane i samim time, potpuno transparentne klijentu. Prihvaćanjem ponude usluge,klijent automatski prihvaća Uvjete poslovanja Domus Global Servisa.

Pošaljite nam upit
1


Molimo navesti koju vrstu usluge želite te opis iste.
Svi dostavljeni osobni podaci biti će korišteni isključivo u svrhu realizacije upita.

Postavke privatnosti
Kada posjetite našu web stranicu, oni mogu putem vašeg preglednika pohraniti podatke od određenih usluga, obično u obliku kolačića. Ovdje možete promijeniti svoje postavke privatnosti. Imajte na umu da blokiranje nekih vrsta kolačića može utjecati na vaše iskustvo na našoj web stranici i uslugama koje nudimo.