Čišćenje i održavanje jahti, brodova i aviona

NAŠA ADRESA

Domus Global Services
Mutilska 3
52100 Pula

NAZOVITE NAS!

Mobitel: +385 99 5000 900
Mobitel 2: +385 98 290 982
Telefon: +385 52 222 530
Telefon 2: +385 52 222 533

Usluga
1

Čišćenje i održavanje jahti,brodova i aviona

Domus Global Servis prepoznaje nautički sektor kao važnu granu hrvatskog turizma u odnosu na glavnu konkurenciju.Suradnjom sa charter agencijama i ostalim zainteresiranima pružamo kvalitetnu,brzu i provjerenu
uslugu.

Razvoj nautičkog turizma nosi i određene promjene u ponašanju gostiju. Izuzetno je važno da prilikom svake smjene gostiju, brod ili jahta dočekaju goste savršeno čisti. U suprotnom, dolazi do negativnih recenzija, rušenja rejtinga kompanije i sl.

Unajmljivanjem neiskusnih čistača za jahte/jedrilice i upotrebom neadekvatnih sredstva za čišćenje riskiraju se skupa i večinom nepopravljiva oštećenja.

Domus Global Servis pruža usluge kvalitetnog i sistematskog čišćenja jahti,jedrilica i ostalih brodova. Redovito čišćenje,bilo da se radi o jedrilici, brodu ili jahti uštedjet će vam vrijeme i novac te vas riješiti svakodnevnih briga.

Naš tim uklanja sve nečistoće kako bi boravak na brodu ili jahti bio ugodniji.Koristimo profesionalna sredstva za čišćenje koja ne oštečuju površinu plovila,posebnu pozornost dajemo skrivenim mjestima kako zbog utjecaja soli i atmosfere ne bi došlo do hrđanja ili drugih oštećenja.

Unutrašnje čišćenje brodova/jahti/jedrilica:
uključuje čišćenje svih unutrašnjih površina (kuhinjski blok, dnevna soba, kupatila), brisanje prašine, usisavanje te pranje podova. Kao i kod luksuznih smještajnih objekata, za čišćenje unutrašnjosti jahte ili jedrilice koristimo najkvalitetnija sredstva i materijale.

Vanjsko čišćenje brodova/jahti/jedrilica:
prvi kontakt gosta s brodom događa se na brodskoj palubi. Kako bi osigurali zadovoljstvo gosta potrebno je očistiti vanjski dio broda na najbolji mogući način. Tijekom vanjskog čišćenja broda, koristimo ekološke materijale koji ne oštečuju površinu broda kao ni morsku vodu.

Pranje i peglanje posteljine:
svaka veća jahta ili jedrilica ima po nekoliko kabina. U slučaju da se plovilo iznajmljuje u turističke svrhe, bitno je redovito mijenjati i čistiti posteljinu. Naš servis ima veliko postrojenje s dovoljnim kapacitetom za pranje i peglanje velikog broja posteljina.

Čišćenje aviona

Smatra se da je kabina aviona među najprljavijim mjestima zbog cirkulacije velikog broja ljudi te različitih higijenskih navika.
Lokacije sa najvećim brojem bakterija su nasloni za ruke i posebno stolići koji se obaraju. Pojedini stručnjaci savjetuju da se ova mjesta obavezno prebrišu antibakterijskim maramicama.
Prema protokolima aviokompanija sve to,a i mnogo toga drugog bi trebalo da bude prebrisano i dezinficirano poslije svakog leta. Čišćenje putničke kabine je obavezno,a dubinsko i detaljno čišćenje se obavlja na kraju svakog dana, nakon posljednjeg obavljenog leta za taj dan.

Između letova
Postoje razlike u obimu čišćenja u zavisnosti od dužine letova. Poslije kraćih letova čišćenja su manja i svode se na obično skupljanje prosute hrane, razbacane ambalaže i papirića. To obavljaju članovi kabinskog osoblja, koji nakon što se i posljednji putnik iskrca obilaze avion i provjeravaju svaki njegov kutak.
Brzinski se usisa centralni dio kabine, takozvani prolaz, a ako postoje neke nove veće mrlje onda se one tretiraju posebnim sredstvom. Sjedišta se ne čiste dubinski, ali se prebrišu ukoliko postoji potreba. Lakše je održavanje kožnih sedišta, pošto se ona mogu brisati i vlažnim krpama. Kabinsko osoblje čisti i kuhinju i toalete.

Dubinsko čišćenje
Nakon obavljenih svih letova tog dana, u avion ulazi posebna ekipa Domus Global Servisa u sklopu aerodromske službe održavanja,odnosno prihvata i otpreme aviona. Oni detaljno čiste putničku kabinu, dubinski usisavaju tepih,sjedišta, brišu sve naslone i stoliće i obavezno vrše dezinfekciju.

Opis klasičnog postupka čišćenja i pranja unutrašnjosti te vanjsko pranje aviona

  • unutrašnje pranje aviona
  • poliranje aviona
  • suho pranje aviona
  • mokro ručno pranje aviona
  • pranje dijelova aviona
  • pranje sjedišta aviona
  • druga pranja aviona između servisnih pregleda

Cjenik svih usluga dostavljamo na zahtjev po specifikaciji naručitelja.
Cijena čišćenja i održavanja ovisi o veličini prostora,učestalosti dolazaka djelatnika na teren,količini djelatnika na terenu te obujmu posla. Savjetujemo da nam upit s detaljnim opisom vaših zahtjeva pošaljete na e-mail adresu info@ciscenje-odrzavanje.com.hr a mi ćemo vam odgovoriti najkasnije unutar 24 sata od primitka upita.
Također možete nazvati na tel: 099 5000 900, 052 222530, 052 222533
Sve naše ponude su vremenski definirane i samim time, potpuno transparentne klijentu. Prihvaćanjem ponude usluge,klijent automatski prihvaća Uvjete poslovanja Domus Global Servisa.

Pošaljite nam upit
1


Molimo navesti koju vrstu usluge želite te opis iste.
Svi dostavljeni osobni podaci biti će korišteni isključivo u svrhu realizacije upita.

Postavke privatnosti
Kada posjetite našu web stranicu, oni mogu putem vašeg preglednika pohraniti podatke od određenih usluga, obično u obliku kolačića. Ovdje možete promijeniti svoje postavke privatnosti. Imajte na umu da blokiranje nekih vrsta kolačića može utjecati na vaše iskustvo na našoj web stranici i uslugama koje nudimo.