Čišćenje i održavanje hostela, hotela, kampova

NAŠA ADRESA

Domus Global Services
Mutilska 3
52100 Pula

NAZOVITE NAS!

Mobitel: +385 99 5000 900
Mobitel 2: +385 98 290 982
Telefon: +385 52 222 530
Telefon 2: +385 52 222 533

Usluga
1

Čišćenje i održavanje hostela,hotela,kampova

Domus Global Services slovi kao pouzdan partner u profesionalnom čišćenju hotela,hostela,kampova te ostalih smještajnih kapaciteta.Kvalitetnim održavanjem smještajnih kapaciteta ispunjavamo očekivanja gosta jer je jedan od glavnih pokretača zadovoljstva gosta u hotelu upravo čistoća.  Od samog početka pružamo izvanrednu razinu usluge čišćenja.

Naše odgovorno i obučeno osoblje učinit će značajnu razliku u razini čistoće Vašeg objekta. Naši klijenti su zadovoljni i svojim preporukama nam otvaraju vrata i na drugim adresama. Kombiniramo inovativnost, profesionalna sredstva i opremu kako bi našim klijentima pružili najnovije tehnologije čišćenja vrhunskih performansi.

JEDNOKRATNA,PERIODIĆNA,GENERALNA ĆIŠĆENJA I ODRŽAVANJA

Nudimo kompletno čišćenje objekta bilo jednokratno,periodično ili konstantno.Naši kvalitetni djelatnici će obaviti čišćenje i sve potrebno kako bi Vaš hotel zasjao u punom sjaju.Imamo u ponudi i uslugu djelomičnih čišćenja :
interijera,exterijera,fasada,staklenih površina,tepiha i tepisona,tapeciranog namještaja te ostalog.

Također nudimo i završna čišćenja tijekom ili nakon građevinskih radova.

HOTELSKE USLUGE

Domus Global Services nudi usluge hotelskog domačinstva.Naše iskusne djelatnice pomoći će vam u održavanju,čišćenju,spremanju,tehničkoj podrški osiguravajući sigurno i čisto okruženje.Imamo vještinu i iskustvo da pružimo najvišu razinu kvalitete bez obzira koliko posao bio složen i velik. Kako biste iskoristili potencijal svog hotela slobodno nas kontaktirajte.

Zadaci u hotelskom domaćinstvu se mogu podijeliti u nekoliko osnovnih skupina

  • Nabava svih potrebnih materijala, inventara i drugih sredstava (dekoracija i dr.).
  • Održavanje inventara, opreme, uređaja i drugih sredstava u ispravnom stanju i sposobnih za uporabu.
  • Pospremanje hotelskih soba te njihovo sanitarno-higijensko, tehničko i estetsko održavanje.
  • Čišćenje, sanitarno-higijensko i estetsko održavanje zajedničkih prostora smještajnoga dijela hotela.
  • Čišćenje svih javnih prostora hotela.
  • Nadzor nad svom tehničkom opremom koja služi gostu ili koja omogućuje njegovu sigurnost.
  • Čišćenje i dezinfekcija svih zajedničkih sanitarnih prostora u hotelu.
  • Čišćenje i dezinfekcija sportsko-rekreacijskih prostora.
  • Čišćenje radnih prostora u hotelu (kancelarije, radionice, proizvodni prostori i dr.).
  • Čišćenje prostorija u kojima se uslužuju hrana i piće.
  • Uređivanje, dekoriranje i aranžiranje prostora kod organiziranja posebnih manifestacija.
  • Održavanje zelenih površina i zelenila u hotelu.
  • Čišćenje vanjskih prostora hotela (parkirališta, ceste i prilazi).
  • Evidencija i kontrola utroška sredstava.
  • Evidencija i kontrola inventara.
ČIŠĆENJE I ODRŽAVANJE HOTELSKIH SOBA

Gostu soba treba biti čista, udobna, privlačna i sigurna”. Gostinjska soba pojavljuje se kao osnovni proizvod u poslovanju hotela/hostela i povjerava se na čišćenje domaćici hotela. Domaćinstvo obuhvaća čišćenje hotelskih soba, kupaonica i hodnika, te ulazi u funkciju u trenutku pripremanja sobe za prijem gostiju.

Ono mora biti u kontaktu s recepcijom kako bi bilo upoznato o dolasku i odlasku gostiju, s praonicom i garderobom za preuzimanje posteljine potrebne za sobe i kupaonice, te s restoranom za pripremu doručka. Sistem čišćenja hotelskih prostorija zadnjih se godina modernizirao. Aparatura za čišćenje industrijska je, brža i jača od aparata koji se upotrebljavaju u domaćinstvima.

Hotelske sobe čiste se u odsutnosti gosta, odnosno kada gost napusti hotel. Prilikom čišćenja vrata sobe ostaju otvorena, a pred vratima se nalaze kolica za čišćenje. Čišćenje sobe počinje pospremanjem razbacanih stvari, pražnjenjem košare za smeće i pepeljare. Balkonska vrata se otvaraju, a zavjese razmiču. Zatim
se prelazi na mijenjanje posteljine i pospremanje kreveta, te brisanje prašine u sobi. Ukoliko je gost napustio sobu, vlažnom krpom se brišu vrata ormara, police, ladice, a načeta kutija šibica ili kompletić s iglama i koncima zamjenjuju se novima.

Provjerava se potom je li dovoljno vješalica, ima li papira za pisma i omotnica, kemijske olovke, anketnih listića, hotelskih magazina i sl.

Kod čišćenja kupaonice potrebno je obratiti pažnju na čišćenje kade, umovaonika, WC školjke. Peru se: ogledalo iznad umivaonika, čaše i pepeljare. Dotrajali ili načeti sapun zamjenjuje se novim, dodaje se pjena za kupanje, higijenske vrećice, WC papir, prazni koš za smeće. Zatim se pere pod i stavlja tepih ili prostirka.
Na kraju, u sobu se unosi usisavač za prašinu, vlažnom se krpom čisti balkonska ograda, a balkon usisava ako je to potrebno, zatim se usisava hotelska soba, zatvaraju se balkonska vrata i navlače zavjese.

Vrata hotelske sobe ostaju otvorena kako bi nadzornica soba mogla prekontrolirati čišćenje. O hotelskim sobama potrebno je stalno voditi brigu i održavati ih.Brava na vratima sobe treba ispravno funkcionirati, ladice i vrata ormara moraju se lako otvarati. Namještaj u sobi treba biti čist, stolovi i stolice ne smiju
se klimati. Tepisi odnosno podne obloge moraju biti bez mrlja, rupa i iskrzanih rubova. Potrebno je brinuti se o ispravnosti klima uređaja, ispravnosti žarulja, sjenila za lampe. Sobe se pregledavaju prema utvrđenom planu kontrole, u ravnomjernim vremenskim razmacima.

Čiščenje i održavanje kampova i okoliša
  • čiščenje i održavanje smještajnih objekata
  • održavanje vrtova i okoliša oko objekata
  • rad na otvorenom
  • briga o funkcionalnosti uređaja i opreme
  • izvođenje jednostavne radove održavanja poslovnih prostora i sudjelovati pri njihovom uređenju i preuređenju
  • komunikacija s odjelima domaćinstva i recepcije
  • čišćenje i održavanje uređaja i opreme te prostora, okoliša i zelenih površina
INTEGRIRANE USLUGE

Uz Domus Global Services možete imati koristi od integrirane i koordinirane ponude usluga. Facility Management tim može ponuditi sve usluge koje grupacija nudi (čišćenje i održavanje, domačinstva, tehničko održavanje, održavanje zelenih površina,kontrola objekta/objekata) s ciljem pružanja relevantne i prilagodljive
usluge za klijenta te ispunjavanja svih zahtjeva kao i tehničkih te regulatornih specifičnosti što olakšava poslovanje klijentu i omogućava mu da se usredotoći na svoju osnovnu djelatnost.

Što je Facility management?
Facility Management je u suštini gospodarenje objektom i objedinjuje sve pomoćne procese vođenja poslovnih objekata, koje vlasnik objekta povjerava vanjskom suradniku. Primjenjujući europske norme, objedinjavamo različite segmente upravljanja objektom i tako osiguravamo optimalnu funkcionalnost objekta.
Zašto Facility Management?
Svatko tko pruža uslugu klijentu, želi dugoročnu suradnju na obostrano zadovoljstvo i korist. Facility managment je djelatnost koja unaprijed rješava pitanja između davatelja usluge i korisnika, brzo i efikasno otklanja probleme
nastale u regularnom poslovanju i tijekom poslovnog procesa prilagođava uslugu zahtjevima klijenta sa standardima davatelja usluge.
Dugoročna ušteda i korist!
Domus Global Services prilikom upravljanja objekta koristeći metode propisane europskim normama postiže dugoročnu uštedu i korist za svoje klijente. Garantiramo prepoznatljivost na tržištu, po kvalitetnoj i brzoj usluzi.

Cjenik svih usluga dostavljamo na zahtjev po specifikaciji naručitelja.
Cijena čišćenja i održavanja ovisi o veličini prostora,učestalosti dolazaka djelatnika na teren,količini djelatnika na terenu te obujmu posla. Savjetujemo da nam upit s detaljnim opisom vaših zahtjeva pošaljete na e-mail adresu info@ciscenje-odrzavanje.com.hr a mi ćemo vam odgovoriti najkasnije unutar 24 sata od primitka upita.
Također možete nazvati na tel: 099 5000 900, 052 222530, 052 222533
Sve naše ponude su vremenski definirane i samim time, potpuno transparentne klijentu. Prihvaćanjem ponude usluge,klijent automatski prihvaća Uvjete poslovanja Domus Global Servisa.

Pošaljite nam upit
1


Molimo navesti koju vrstu usluge želite te opis iste.
Svi dostavljeni osobni podaci biti će korišteni isključivo u svrhu realizacije upita.

Postavke privatnosti
Kada posjetite našu web stranicu, oni mogu putem vašeg preglednika pohraniti podatke od određenih usluga, obično u obliku kolačića. Ovdje možete promijeniti svoje postavke privatnosti. Imajte na umu da blokiranje nekih vrsta kolačića može utjecati na vaše iskustvo na našoj web stranici i uslugama koje nudimo.