Facility management  upravljanje i održavanje nekretnina

Servis za čišćenje

UPRAVLJANJE I ODRŽAVANJE NEKRETNINA

FACILITY MANAGAMENT

Domus Global Services
Croatia
52100 Pula

Servis za čišćenje-čišćenje apartmana

NAZOVITE NAS!

+385 99 5000 900
+385 98 290 982
+385 52 222 530

Usluga
1

FACILITY MANAGAMENT – UPRAVLJANJE I ODRŽAVANJE NEKRETNINA – INTEGRIRANE USLUGE

Korištenjem integriranih usluga Domus Global Service i njihovim pravodobnim pozicioniranjem,  ostvarujete višestruke koristi i prednosti u svom poslovanju. Facility Management radna grupa može pružiti sve usluge koje imamo u ponudi kao što je čišćenje i održavanje, hotelska domaćinstva, tehničko održavanje, održavanje zelenih površina, kontrola objekata s ciljem pružanja adekvatne i fleksibilne usluge za klijenta te ispunjavanja svih datih zahtjeva kao i tehničkih te regulatornih pravila u svrhu olakšavanja poslovanja klijenta i omogućavanja da se usredotoči na svoju primarnu djelatnost.

 

ŠTO SVE UKLJUČUJE FACILITY MANAGEMENT?

Facility Management je u pravilu upravljanje objektom i integrira sve pomoćne procese vođenja poslovnih objekata, koje vlasnik objekta povjerava vanjskom suradniku. Primjenjujući europske norme, integriramo različite aspekte upravljanja objektom i tako osiguravamo učinkovitu funkcionalnost objekta.

Pružanjem potrebne dugoročne usluge klijentu, ostvarujemo suradnju na obostrano zadovoljstvo i korist. Facility management je vrsta poslovanja koja unaprijed rješava sve poslove između davatelja usluge i korisnika, moguće probleme otklanja na efikasan i brz način. Fleksibilnom uslugom u poslovanju to jest tijekom poslovanja prilagođavamo se potrebama klijenata i njegovim pravilima rada

Domus Global Services prilikom upravljanja objekta koristeći metode propisane europskim normama donosi uštedu na duge staze u korist za svoje klijente. Osiguravamo naše dugoročno prepoznavanje na tržištu, po profesionalnoj, kvalitetnoj i brzoj usluzi.

Facility management, upravljanje i održavanje nekretnina

Domus Global Servis profesionalnom uslugom upravljanja i održavanja objekta postiže dugoročnu uštedu i korist za svoje klijente. Naša kvalitetna i brza usluga osigurava nam dugoročno prepoznavanje na tržištu nekretnina i ostalih poslovnih subjekata.

Navedene usluge održavanja, uz usluge čišćenja i održavanja objekata namijenjene su za:

  • Poslovne prostore
  • Uredi, predstavništva, ordinacije
  • Lokali, ugostiteljski objekti, trgovine
  • Prostori u kojima se odvija proizvodna, prerađivačka ili uslužna djelatnost
  • Poslovne/Stambene zgrade

Ugovaranjem usluge o održavanju objekta prema vašim specifikacijama, dobit ćete sljedeće usluge:

  • Kompletan plan nadzora i održavanja objekta, mjesečni izvještaj s potrebnim radnjama uklanjanja eventualnih nedostataka
  • Stručne i zanatske usluge održavanja visokog standarda kvalitete i konkurentnih cijena
  • Usluge domara i manjih popravaka kojima se blagovremeno otklanjaju nedostaci te se tako sprječavaju daljnja veća oštećenja. Budući da je cijena angažmana domarskih usluga niža od uskospecijaliziranih popravaka uštede na Vašem objektu su značajne.
  • Čišćenje objekta: u elementima, opsegu i terminu a prema dogovoru.

Korištenjem integriranih usluga ostvarujete sljedeće financijske uštede:

• Planirano održavanje prilagođeno potrebama Vašeg objekta donosi financijske uštede te transparentnost troškova
• Postizanje sigurnog radnog okoliša konstantnim održavanjem doprinosi boljim radnim uvjetima i efektivnosti rada
• Nadzor izvedenih radova, jamstvo na izvedene radnje
• Planskim održavanjem objekt postiže maksimalnu učinkovitost istovremeno potencijalne kvarove svodi na minimum
• Održavani objekt zadržava tržišnu vrijednost sukladno stanju i funkcionalnosti

Koje usluge obuhvaća Facility Management?
01.
EKONOMSKo UPRAVLJANJE OBJEKTOM

Zastupanje vlasnika nekretnine prema najmoprimcima u ekonomskom i pravnom aspektu

  •  Provođenje i primanje ponuda za zakup
  • Izvještaji prema osiguravatelju, dokazivanje, procjene
  • Izrada proračuna unutar tekuće godine
  • Usporedba realiziranog s planom
  • Izrada izvještaja prema specifikaciji klijenta, mjesec, kvartal, godina
  • Arhiviranje podataka vezano uz uvjete i termine zakupa
  • Predaja prostora zakupcima
  • Kontrola isteka datuma jamstva i garancija u svezi zakupa
  • Arhiviranje najamnine u vidu ugovora o zakupu i rokovima
  • Kontrola i nadzor prostora, primopredaja ključeva, lozinki i kartica
  • Kontrola stanja raznih brojila za potrošnju, obračuni na razini godine
02.
Tehničko upravljanje objektom

Rukovođenje sistemom i opremom sukladno uputama proizvođaća, tehničko održavanje sistema, izrada/dobava dokumentacije propisanih zakonom, knjigovodstvo

  • Rukovođenje radovima na tehničkom održavanju
  • Plansko izvršavanje neophodnih radova
  • Kontrola izvedenih radova i praćenje roka izvedbe
  • Racionalizacija troškova, ponuda rješenja i prijedloga
  • Kompletiranje i dotjerivanje objekta
  • Racionalizacija troškova, ponuda rješenja i prijedloga
  • Kompletiranje i dotjerivanje objekta
  • Izvođenje svih radnji po rasporedu kao što su kontrole, naštimavanja, odstranjivanje vidljive korozije, bojenje, čišćenje radne opreme i ostalo.
  • Popravak ili zamjena opreme koja se pokvarila
  • Hitni radovi usmjereni prema zakupcima za eventualne kvarove
  • Broj za hitne angažmane dostupan svim korisnicima objekta
  • Zamjena ili popravak svih sistema i uređaja na objektu
  • Rukovođenje sistemom i opremom sukladno specifikacijama proizvođača i zakonskim zahtjevima
  • Kontrole i provjere sistema te opreme, dokumentiranje
  • Redovito upućivanje klijenta o svim aktivnostima, osiguravanje zaliha, dijelova i radnji potrebnih za neometan rad objekta
  • Izrada, nadopunjavanje, davanje izvještaja za potrebnu dokumentacije
  • Komunikacija s tijelima državne uprave i njihovim nadležnim tijelima za izradu potrebni dokumenata
03.
InTEGRIRANO upravljanje objektom

Čišćenje i održavanje objekta, struktura odjela recepcije

  • Jednokratno čišćenje, svakodnevno čišćenje
  • Periodična, tjedna ili mjesečna čišćenja
  • Generalno čišćenje poslovnih prostora, ureda, okoliša
  • Završno čišćenje tijekom ili nakon adaptacijskih i građevinskih radova
  • Primanje poziva,
  • Davanje informacija
  • Primanje pritužbi, davanje savjeta
  • Upućivanje klijenata o uslugama

• Zastupanje u ime vlasnika objekta za poslove zakupa
• Zastupanje prema tijelima državne uprave
• U ime vlasnika ispostavljati mjesečne račune
• Naplata potraživanja i dugovanja
• Računovodstvene usluge
• Evidencija jamstva na opremu i jamstvo samog objekta
• Sklapanje komunalnih ugovora
• Upravljanje objektom u ime vlasnika

CJENIK SVIH USLUGA DOSTAVLJAMO NA ZAHTJEV PO SPECIFIKACIJI NARUČITELJA

Savjetujemo da nam upit s detaljnim opisom vaših zahtjeva pošaljete na dolje ponuđeni upitnik, a mi ćemo vam odgovoriti najkasnije unutar 48 sata od primitka upita. Također možete slobodno nazvati na tel: 099 5000 900, 052 222 530. Sve naše ponude su vremenski definirane i samim time, potpuno transparentne klijentu. Prihvaćanjem ponude usluge, klijent automatski prihvaća Uvjete poslovanja Domus Global Servisa.

Pošaljite nam upit
1


    Molimo navesti koju vrstu usluge želite te opis iste.
    Svi dostavljeni osobni podaci biti će korišteni isključivo u svrhu realizacije upita.
    * (obvezno polje)

    Postavke privatnosti
    Kada posjetite našu web stranicu, oni mogu putem vašeg preglednika pohraniti podatke od određenih usluga, obično u obliku kolačića. Ovdje možete promijeniti svoje postavke privatnosti. Imajte na umu da blokiranje nekih vrsta kolačića može utjecati na vaše iskustvo na našoj web stranici i uslugama koje nudimo.