Facility management  upravljanje i održavanje nekretnina

NAŠA ADRESA

Domus Global Services
Mutilska 3
52100 Pula

NAZOVITE NAS!

Mobitel: +385 99 5000 900
Mobitel 2: +385 98 290 982
Telefon: +385 52 222 530
Telefon 2: +385 52 222 533

Usluga
1

FACILITY MANAGAMENT-UPRAVLJANJE I ODRŽAVANJE NEKRETNINA

Domus Global Service- Facility Management- može ponuditi sve usluge koje grupacija nudi (čišćenje, tehničko održavanje,održavanje zelenih površina,kontrola objekta/objekata) s ciljem pružanja relevantne i prilagodljive usluge za klijenta te ispunjavanja svih zahtjeva kao i tehničkih te regulatornih specifičnosti što olakšava poslovanje klijentu i omogućava mu da se usredotoči na svoju osnovnu djelatnost.

Da bi se osnovno poslovanje tvrtke moglo efikasno i konkurentno odvijati potreban je pouzdan i efikasan partner.
Domus Global Service osigurava inteligentno upravljanje objektima i podršku svih potrebnih servisa, prilagođavajući se kulturi (navikama) klijenta. Za objekte klijente osiguravamo integralna rješenja prilagođena potrebama korisnika. Ovaj pristup osigurava učinkovitost, integraciju resursa u svrhu ekonomičnosti pružanja
usluga te smanjenja troškova.

Facility Management je u suštini upravljanje nekretninama i objedinjuje sve pomoćne procese vođenja poslovnih objekata, koje vlasnik objekta povjerava vanjskom suradniku. Primjenjujući europske norme, objedinjavamo različite segmente upravljanja objektom i tako osiguravamo optimalnu funkcionalnost objekta. U svijetu postoji
dvadesetogodišnja tradicija facility managementa, a pojavom velikih poslovnih objekata ova se djelatnost sve više razvija i u Hrvatskoj. Svatko tko pruža uslugu klijentu, želi dugoročnu suradnju na obostrano zadovoljstvo i korist.

Facility managment je djelatnost koja unaprijed rješava pitanja između davatelja usluge i korisnika, brzo i efikasno otklanja probleme nastale u regularnom poslovanju i tijekom poslovnog procesa prilagođava uslugu zahtjevima klijenta sa standardima davatelja usluge donoseći dugoročnu uštedu i korist!

Domus Global Servis prilikom upravljanja objekta koristeći metode propisane europskim normama postiže dugoročnu uštedu i korist za svoje klijente. Jamčimo prepoznatljivost na tržištu,nudimo kvalitetnu i brzu uslugu.

Navedene usluge održavanja, uz usluge čišćenja i održavanja objekata namijenjene su za:

  • Poslovne prostore
  • Uredi, predstavništva, ordinacije
  • Lokali, ugostiteljski objekti, trgovine
  • Prostori u kojima se odvija proizvodna, prerađivačka ili uslužna djelatnost
  • Poslovne/Stambene zgrade

Sklapanjem ugovora o održavanju, u opsegu i dinamici sukladno potrebama Vašeg objekta, Vi dobivate:

  • Plan održavanja i nadzor nad funkcionalnim elementima objekta te mjesečni izvještaj o stanju sa prijedlogom potrebnih radnji na uklanjanju nedostataka
  • Stručne i zanatske usluge održavanja visokog standarda kvalitete i konkurentnih cijena
  • Usluge domara i manjih popravaka kojima se blagovremeno otklanjaju nedostaci te se na taj način sprječavaju daljnja veća oštećenja. Budući da je cijena angažmana domarskih usluga niža od uskospecijaliziranih popravaka uštede na Vašem objektu su značajne.
  • Čišćenje objekta: u elementima, opsegu i terminu a prema dogovoru.

Financijske uštede:

  • Planirano održavanje prilagođeno potrebama Vašeg objekta donosi financijske uštede te transparenost troškova
  • Sigurnost, Vi i vaši suradnici obavljate svoju djelatnost u okruženju koje je konstantno održavano a time i maksimalno sigurno
  • Nadzor izvršenih radova u dinamici i opsegu uz jamstvo na izvedene radove
  • Funkcionalnost, redovitim održavanjem kvarovi su značajno rjeđi a korisnici funkcionalno koriste prostor u kome rade
  • Održavanje vrijednosti nekretnine, dobro održavan prostor jamči njegovu dobru tržišnu vrijednost
Koje usluge obuhvaća Facility Management?
01.
Komercijalno upravljanje objektom

Zastupanje interesa vlasnika objekta prema najmoprimcima i državnim institucijama u komercijalnom i pravnom segmentu.

  • Organizacija i prikupljanje ponuda
  • Izvještaji osiguravajućoj kući, procjena i dokazivanje štete
  • Realizacija proračuna unutar kalendarske godine
  • Uspoređivanje planiranog i ostvarenog
  • Izrada mjesečnih, kvartalnih i godišnjih izvještaja prema zahtjevu vlasnika
  • Administracija podataka vezano za objekt zakupa: uvjeti, termini
  • Primopredaja prostora zakupa
  • Osiguranje plaćanja – praćenje isteka (garancije ili depoziti) u vezi zakupljenog prostora
  • Administracija najamnine: ugovor o zakupu, korespondencija, rokovi, indeksacija itd.
  • Nadzor i kontrola objekta zakupa- distribucija ključeva i pristupnih kartica
  • Praćenje stanja brojila i godišnji obračun pogonskih troškova
02.
Tehničko upravljanje objektom

Održavanje sustava i opreme na objektu u skladu s normama proizvođača, tehničkim zahtjevima i rokovima uporabe, nabavka i stvaranje zaliha potrošnih dijelova, te pribavljanje tehničke dokumentacije propisane Zakonom

  • Organizacija radova na tehničkom održavanju
  • Planiranje i izvršavanje potrebnih radova prema planu rada
  • Kontrola kvalitete i rokova za izvršenje radova
  • Optimizacija troškova, razvoj planova i prijedloga
  • Uhodavanje objekta
  • Obavljanje redovnih radova po planu rada uključujući provjere, podešavanja, podmazivanja, prilagođavanja, odstranjivanje korozije, bojanje, čišćenje opreme itd
  • Popravak i održavanje opreme u slučaju kvara
  • Hitne intervencije ( komunikacija s zakupcima i otklanjanje kvarova)
  • Linija za hitne intervencije je na raspolaganju od 0-24 sata svim korisnicima objekta kao i osoblju tvrtke.
  • Sve nepravilnosti uočene tijekom redovitih obilazaka i redoviti radovi prijavljuju se putem linije za hitne intervencije
  • Obavijesti mogu biti poslane putem telefona, fax-a, e-maila, SMS poruke, te preko nadzornog sustava zgrade
  • Izvršenje većih popravaka tehničkih uređaja i opreme (na temelju zasebnog ugovora sa klijentom)
  • Zamjena oštećene/neispravne opreme (na temelju zasebnog ugovora sa klijentom)
  • Održavanje sustava i opreme u skladu sa zahtjevima proizvođača, tehničkim zahtjevima, zakonskoj regulativi i rokovima uporabe
  • Podešavanje,nadzor i prilagođavanje opreme
  • Redovite provjere funkcionalnosti sustava i opreme, te obrada potrebne dokumentacije
  • Informiranje klijenta o potrebnim radovima ili aktivnostima, osiguranje svih potrebnih potrošnih dijelova, kroz optimizaciju zaliha prema potrebi redovnog održavanja objekta
  • Izrada dokumentacije vezano za rad sustava i opreme
  • Ažuriranje i dopuna dokumentacije
  • Redovno izvještavanje o izvedenim radovima
  • Suradnja sa nadležnim tijelima ( Državni Inspektorat zaštite od požara, energetika, zaštita okoliša, inspekcije i dr.) u ime vlasnika
  • Administriranje ugovora za opskrbu el.energijom, plinom, vodom, kanalizacijom…
  • Imenovanje osobe odgovorne za distribuciju el. energije…
  • Izrada potrebnih izvještaja i atestiranja te podnošenje istih gradskim vlastima
03.
Infrastrukturalno upravljanje objektom

Čišćenje i održavanje objekta, služba recepcije i osiguranja

  • Organizacija i prikupljanje ponuda
  • Izvještaji osiguravajućoj kući, procjena i dokazivanje štete
  • Realizacija proračuna unutar kalendarske godine
  • Uspoređivanje planiranog i ostvarenog
  • Izrada mjesečnih, kvartalnih i godišnjih izvještaja prema zahtjevu vlasnika
  • Administracija podataka vezano za objekt zakupa: uvjeti, termini
  • Primopredaja prostora zakupa
  • Osiguranje plaćanja – praćenje isteka (garancije ili depoziti) u vezi zakupljenog prostora
  • Administracija najamnine: ugovor o zakupu, korespondencija, rokovi, indeksacija itd.
  • Nadzor i kontrola objekta zakupa- distribucija ključeva i pristupnih kartica
  • Praćenje stanja brojila i godišnji obračun pogonskih troškova
  • Zastupanje interesa vlasnika objekta prema zakupcima i državnim institucijama
  • Mjesečno fakturiranje
  • Izvanredna dugovanja
  • Upravljanje potraživanjima i ostale računovodstvene usluge
  • Briga o garancijama opreme i objekta
  • Komunalni ugovori – pregovaranje o relevantnim točkama ugovora i obračun
  • Upravljanje prostorom

Cjenik svih usluga dostavljamo na zahtjev po specifikaciji naručitelja.

Cijena čišćenja i održavanja ovisi o veličini prostora,učestalosti dolazaka djelatnika na teren,količini djelatnika na terenu te obujmu posla. Savjetujemo da nam upit s detaljnim opisom vaših zahtjeva pošaljete na e-mail adresu info@ciscenje-odrzavanje.com.hr a mi ćemo vam odgovoriti najkasnije unutar 24 sata od primitka upita.

Sve naše ponude su vremenski definirane i samim time, potpuno transparentne klijentu. Prihvaćanjem ponude usluge, klijent automatski prihvaća Uvjete poslovanja Domus Global Servisa.

Pošaljite nam upit
1


Molimo navesti koju vrstu usluge želite te opis iste.
Svi dostavljeni osobni podaci biti će korišteni isključivo u svrhu realizacije upita.

Postavke privatnosti
Kada posjetite našu web stranicu, oni mogu putem vašeg preglednika pohraniti podatke od određenih usluga, obično u obliku kolačića. Ovdje možete promijeniti svoje postavke privatnosti. Imajte na umu da blokiranje nekih vrsta kolačića može utjecati na vaše iskustvo na našoj web stranici i uslugama koje nudimo.